Ordinea de zi este următoarea:
1. Proiect de Hotărâre, inițiat de către Primarul orașului Râșnov, privind aprobarea alegerii președintelui de ședință al Consiliului Local al orașului Râșnov, pe o perioada de trei luni de zile, respective mai-iulie 2021
2. Proiect de Hotărâre, inițiat de către Primarul orașului Râșnov, privind stabilirea impozitelor și taxelor pentru anul 2022
3. Proiect de Hotărâre, inițiat de către Primarul orașului Râșnov, privind stabilirea taxelor special și a tarifelor minime de închiriere stabilite de către Consiliul Local al orașului Râșnov și care vor fi percepute în anul 2022
4. Proiect de Hotărâre, inițiat de către Primarul orașului Râșnov, privind aprobarea unor măsuri referitoare la administrarea S.C. “Asaltul Cetății” S.R.L. având sediul social în orașul Râșnov, Piața Unirii nr. 12, județul Brașov – asociat unic – Orașul Râșnov
5. Proiect de Hotărâre, inițiat de către Primarul orașului Râșnov, privind aprobarea modificării ( ajustării ) tarifului la apa potabilă produsă, transportată și distribuită în orașul Râșnov precum și la canalizare
6. Proiect de Hotărâre, inițiat de către Primarul orașului Râșnov, privind aprobarea Actului Adițional nr. 2 la contractul de Delegare a Gestiunii Serviciului de Transport Public Local de Călători nr. 1/2018